Eurodogshow 19 november 2011

Op 19 november trok ik met Cleo naar de Eurodogshow in Kortrijk, meer bepaald naar de show die door de Koninklijke Belgische Windhondenclub werd georganiseerd.

De keurmeester was mr. Da Silva(PT)

Eerst moest ik met Djahil Har Kala Rachi (broer van Diva) in kampioensklasse omdat zijn baasje nog niet zo lang geleden een operatie aan haar knie had.

Djahil kreeg een 2 U.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Cleo werd met haar zusje in de babyklasse gekeurd.  Mijn meisje liep mooi, keek wel enkele keren achterom naar haar zusje, maar wou haar tandjes totaal niet laten zien.

Nu moet ik wel zeggen dat het een brute keurmeester was. Uiteindelijk heb ik zelf Cleo haar tandjes laten zien.

Cleo werd 2de met een VB.

Daarna heeft ze nog leuk met haar zusje gespeeld.

Geef een reactie

