Nieuwenhoven

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Zondag was ik samen met mijn meisjes uitgenodigd voor de verjaardag van Hamad  (3 jaar) te vieren.

Het was schitterend herfstweer dus een fantastische dag!

Diva was blij dat ze haar vriendje Hamad nog eens terug zag. Er waren nog mensen met Salukis uitgenodigd voor zijn feestje.

Ik liet Cleo los om even kennis te maken met de andere honden. Maar Hamadje was heel enthousiast en liep direct achter haar waardoor ze begon

te janken.  Ik besloot wijselijk om in de hondenwei ernaast met mijn meisjes te gaan.  De zusjes van Hamad waren er ook en zij konden het niet zo goed met ons Diva vinden.

Bij ons kwam Andrea met haar 3 knappe gasten: Latif, Gamla en de jonge Manoir.  Dit ging best goed, maar ik had Divas muilband toch maar aangedaan voor de zekerheid, je weet maar nooit.

Terwijl de baasjes genoten van een glaasje bubbels, hapjes en een praatje, liepen onze lieverds de ziel onder hun lijf uit.  Cleo bleef mooi bij mij in de buurt, de andere waren iets te ontstuimig voor haar.

Ik heb er weer van genoten om met andere Saluki mensen te praten.

Bedantk voor de uitnodiging Patricia en Hamad!

Geef een reactie

