Show Hoogstraten 26-02-11

Zaterdag was het weer zover en gingen ik en Diva nog eens naar een show.

Er waren 13 Salukis ingeschreven en de keurmeester was Nymann Gunnar uit Denemarken.

We kwamen na de middag aan de beurt, maar omdat we met een groepje vrienden van de showtraining waren, ging de tijd zeer vlug voorbij!

Diva behaalde een 2 de plaats met een ZG.  Ze heeft haar best gedaan! Ik ben zoals altijd heel fier op mijn meisje.

Foto’s heb ik jammer genoeg niet, het was veel te donker voor mijn klein cameraatje.

Eén reactie to “Show Hoogstraten 26-02-11”

  1. dat heb je goed gedaan met Diva, leuk om te lezen dat jullie een fijne dag gehad hebben.

Geef een reactie

