Diva is jarig!

Er is er één jarig hoera hoera ! Jaja, het is zover ons meisje wordt vandaag 1 jaar. Wat vliegt de tijd!
Ze wordt groot onze deugniet.
Van onze fokster heeft ze een leuk speeltje gekregen en van ons een geweldig lekker snoepje en een dikke knuffel uiteraard.
Ik heb ons  meisje eigenlijk niet zoveel gezien vandaag want ik heb heel de dag gaan helpen op de 2de showdag in Mechelen. Ik heb mij goed geamuseerd en help volgend jaar zeker terug mee.

Eén reactie to “Diva is jarig!”

  1. Sibylle Says:

    Hey Hilde,
    Wat leuk de babies zijn reeds 1 jaar oud en alles gaat prima!  September is voor ons een zeer drukke show-maand (joepie).  Ik ben alvast begonnen met Maggie te groomen, wat heeft die nog veel puppyhaar.
    Een dikke proficiat aan Diva en hopelijk geniet ze van haar speeltje!
    En uiteraard ook een dikke proficiat met je weblog, een zeer leuk initiatief met toffe foto’s!
    Groetjes,
    Sibylle (Har Kala Rachi)

Geef een reactie

