27-07-08 Wandeling in Hofstade

Zondagmiddag zijn we naar het domein van Hofstade geweest. Het was zeer warm, dus aan het strand kon je over de koppen lopen. Wij besluiten om de schaduw op te zoeken en beslissen om rond de grote plas te stappen door het bos. Op sommige plaatsen is het wel smal maar dat viel wel mee omdat we niet zoveel volk tegenkwamen.
Op sommige plaatsen lieten we Diva in het water om even af te koelen. Af en toe stonden er bankjes om even  uit te rusten. Het is aangenaam om met die warmte tussen de bomen te kunnen wandelen.  Rond 16.00 keerden we terug naar huis.
 
Dinsdagavond was het showtraining. Ik besloot om vroeg te vertrekken zodat Stephanie al snel aan de beurt zou zijn om met Diva te showen. Toen het hun beurt was, ze zaten in de 2 de groep, kwam Stephanie Diva buiten halen en zei dat het best was dat ik niet mee naar binnen zou gaan. Anders zou Diva altijd naar mij willen komen. Wat een heel goed idee was! Ik keek af en toe door het raam naar binnen en zag dat mijn meisje het heel goed deed met haar nieuwe handler.
Ze hebben nog enkele weken om te trainen voor de show van Mechelen, dus dat komt goed.

Geef een reactie

