26-07-2007 Wandeling in het domein van Huizingen

Mijn gips is eraf. Eindelijk, dan kunnen we terug gaan wandelen. Gisteren zijn we naar het domein van Huizingen gereden. Een mooi domein dat proper is en goed onderhouden wordt.
We vertrokken met zon, maar onderweg begon het ongelofelijk te regenen. We besluiten toch om naar het domein te gaan en af te wachten. Daar aangekomen regende het nog een beetje, niet veel, dus besloten we toch om binnen te gaan. We hebben een mooie wandeling door de bossen gemaakt. En al snel klaarde het weer op en werd het  zelfs aangenaam warm. Er zijn verschillende speeltuinen voor de kinderen en de wandelpaden zijn van asfalt en soms kassei, dus heel goed te doen. Er is ook een mooi aangelegd buitenzwembad met glijbanen en verschillende eet-en drinkmogelijkheden.
Het is er heel leuk om met de hond naartoe te gaan, alleen jammer dat ze nergens los mogen lopen.
Na onze wandeling hebben we Diva niet meer gehoord, ze was uitgeteld.
 
Even iets anders,
op zaterdag 23 augustus zou Diva show lopen in de Neckerhal van Mechelen. De dokter vertelde mij dat ik het nog zeker 3 weken kalm aan moet doen met mijn voeten.  Daarom belde ik naar Stefanie, zij is 1 van de instructeurs van de hondentraining  van de kvrs. Ik vroeg haar of zij Diva zou willen showen in Mechelen. En dat wilde ze zeker. Oef, das een pak van mijn hart dat we toch kunnen meedoen. Nu kan Stefanie nog enkele weken trainen met Diva zodat ze elkaar beter aanvoelen.
Bedankt Stefanie!

Geef een reactie

