22-06-2008 Far West kermis

Zondag 22 juni 2008 is het Far West kermis hier in Vilvoorde in een grote tent is het 3 dagen feest.
Vandaag wordt de mooiste hond van de Far West verkozen. Dit is puur voor de fun, want de jury zijn geen echte keurders. Er wordt onderscheid gemaakt door : de mooiste kleine hond, middelgrote hond en grote hond.  Diva zit bij de grote rassen. Het is op een podium met veel lichten en luide muziek. Diva is een beetje bang.
Als ik terug naar onze plaats wil gaan, val ik toch wel zekers, en ik voel direct dat het niet goed is! Resultaat: een bult op mijn rechtervoet zo groot als een appel en een dikke buil op mijn linkervoet. Hup naar de spoed.
Gescheurde gewrichtsbanden en een maand in het gips!  Het  zit ons deze week niet mee.
Uiteindelijk wint Diva niks, maar krijgen we een zak met koekjes en speelgoed.
Op zaterdag 23 augustus is het de Sint-Romboutscup in de Neckerhal van Mechelen, georganizeerd door de kvsr ( onze showtraining).
Ik hoop dat ik dan terug kan meedoen! Duimen maar.

Geef een reactie

