21-06-2008 Brussels Dogshow JKT 4 ZG

Onze volgende show werd de grootste show in België, de Brussels Dogshow.
En dan, een week voor de show bezeerd Diva haar poot tijdens het lopen (met gek te doen) Een ramp! Diagnose: een peesklak. Een spuitje en pilletjes en platte rust deze week voor de show.
Zou ze wel kunnen meedoen in Brussel? Zal ze niet manken? Ik heb getwijfeld tot juist voor de show om mee te doen of niet. Sibylle (onze fokster) heeft Diva zien lopen en zij zegt dat ze niet mankt dus doen we mee.
Er zijn 22 Salukis ingeschreven.
Diva zit nu in de jeugdklasse en daar zijn er 4 teefjes ingeschreven. De keurmeester was Mevr. Hedberg Karin (SF)
Ik liet Diva niet volluit lopen uit schrik ze zou manken. Bij het op en neer lopen zag ik dat ze met haar staart in de hoogte liep, wat NIET mag bij de show voor Salukis.
Ik kan haar dat niet kwalijk nemen, ze had immers een week niet mogen lopen, dus ze was blij dat ze dat nu wel mocht.
De keurder kwam bij mij en zei: " you have a beautiful classic bitch with a good structure, I like her type, but she may not walk with her tail up. But it also shows that she is happy."
Goede commentaar dus. Diva kreeg een 4 de plaats met een ZG (zeer goed) Divas zusje Maggie werd 2de : goed gedaan!
Ik ben tevreden, we hebben een leuke dag gehad en hebben vele mensen van op showtraining gezien.

Geef een reactie

